Social Media and Non-profits

LinkedIn

Posted on: 3 May 2009

Cred ca ar fi utila o varianta si in limba engleza pentru un contact mai usor cu organizatiile internationale de interes comun cu cei de la Pentru Voi. Materialul ce apare imi pare adecvat mesajului care vor sa il transmita. Am o nelamurire totusi. Apare la Specialties fraza
“Centru respiro: oferă servicii de îngrijire pe termen scurt, temporare.” respiro este numele centrului sau are legaturi cu respiratia? Poate ca sunt doar eu carcotas, dar personal mi-a sarit in ochi si m-a derutat acest lucru. Va amintesc ca puteti vizualiza acest profil la http://www.linkedin.com/in/pentruvoi

1 Response to "LinkedIn"

Din cate imi amintesc eu din ce a spus d-na Laila Onu(director executiv) asa se numeste centrul “Respiro” si are legatura cu respiratia.Adica ceva de genu: a respira liber, a fi liber sa inveti, sa muncesti(parca asa imi amintesc,ceva de genu:P)

Leave a Reply

