Social Media and Non-profits

Parerea Mea

Posted on: 2 May 2009

Am facut un mic exercitiu si am cautat pe google Fundatia Pentru Voi si prima pagina a dat rezultate strict relevante si nu aceasi informatie in mai multe site-uri , lucru care se intampla atunci cand vrei sa cauti ceva despre campania 2%.
Puncte tari : e bine ca apare , au sustinatori mari(Vodafone Romania)
Puncte slabe : poate nu se ocupa suficient de promovarea online , chiar daca apar pe facebook nu ii vad la causes announcement ca si pe cei de la Carturesti care pt fiecare eveniment nou fac reclama online ; poate ar trebui sa se gaseasca si in reclame pe alte site-uri titrate(acum imi trece prin minte realitatea.net)

2 Responses to "Parerea Mea"

Reclamele costa mult Ioana si din pacate in Romania lumea nu intelege inca acele concepte de “caritate” si “voluntariat”. Ar merita foarte multe organizatii sa primeasca spatii publicitare gratuite pe site-urile cu trafic mare, dar nu se intampla asta.

Problema de baza ramane : lipsa de implicare sau dorinta de a ajuta pe altii fara aspecte financiare

Leave a Reply

