Social Media and Non-profits

Easter Seals

Posted on: 16 March 2009

Un site foarte simplu facut si cu un efect vizual puternic:

http://www.easterseals.com/site/PageServer

are si blog: http://autismblog.easterseals.com/autism-amplify-austin/

+ sunt prezenti pe facebook

+ foarte clar ce fac inca din prima pagina

– interactiune scazuta cu vizitatorul, informatia merge de cele mai multe ori one-way

4 Responses to "Easter Seals"

Imi pare genial ca poti modifica marimea fontului, mai ales daca ne gandim ca pt persoanele cu handicap care acceseaza acest site, acest aspect este extrem de util.
Printre cele mai bune bloguri ong vazute de mine pana acum. Imi poti explica la ce te refereai cand ai zis ca informatia merge one-way?

Informatia e one-way, cel putin din punctul meu de vedere, pentru ca nu am vazut pe site un easy-link spre informatii postate de alti utilizatori care au experienta in domeniu…experienta data de day-by-day struggle…

Adica e ok sa citesti informatii generale si in plus postate si de profesionisti in domeniu, dar nu ai acel feeling ca si altii se confrunta cu problemele tale…iar cel mai mare sprijin atunci cand esti pus in postura de a avea de-a face cu niste probleme vine din discutiile cu cei ce iti impartasesc grijile…

Pai, blogul lor este http://autismblog.easterseals.com/ unde cred ca partea de comments, presupune o interactiune, exact cum avem noi un dialog in acest moment.

da dar asta nu presupune crearea unei comunitati foarte unite…adica eu am vazut comment-urile date de tine doar pentru ca mi-am pus sa-mi vina email-uri cand cineva comenteaza un articol postat de mine… (pe blog nu poate oricine deschide subiecte noi)

O comunitate se creeaza folosind profiluri prin care cineva poata cauta pe altcineva cu interese similare…

Uneori sunt surprins cat de bune sunt forumurile pana la urma…

Leave a Reply

