Social Media and Non-profits

Popularizare Concurs de creatie Left is Right

Posted on: 14 March 2009

Eu cred ca ar trebui sa postam informatii despre acest concurs pe profilele noastre de hi5,facebook etc. pentru ca acolo poate fi vizualizat de un numar foarte mare tineri.De asemenea am putea posta informatii si pe statusurile noastre la yahoo messenger sau skype.

http://www.hi5.com/friend/profile/displaySameProfile.do?userid=48654526

3 Responses to "Popularizare Concurs de creatie Left is Right"

Eu mi-am pus status pe mess :”Daca as avea un handicap, m-ai sterge din lista ta de mess?”..si linkul catre acel concurs. Reactiile au fost ciudate,nu m-am asteptat la acele reactii, in sensul ca raspunsurile au fost de genul : “OMG, dar ce te-a apucat cu site-ul acela…n-ai de lucru?”..deci ati inteles care e ideea,nu?

:))) foarte tare ideea, tre’ sa incerc si eu😛

1 varianta ar fi selectarea blogurilor de top,culese de pe Trafic.ro sau din alte surse, in special ar fi blogurile vedetelor,artistilor etc deoarece sunt destul de cautate de tineri , si postare de comentarii adaugand la url-ul nostru un link al fundatiei ori al unui video de pe youtube,practic sa ne semnam cu acel link.
Alta varianta la care m-am gandit, ar fi link-exchange-u, asta in varianta in care avem si noi un blog(oricum in ziua de azi au majoritatea :P) Forumu e si el practic,unde am putea sa ne semnam cu linkuri referinta,sau putem creea topicuri

Cred ca toate impreuna ar promova cu succes concursul si orice alt interes😀

Leave a Reply

